22 Haziran 2011 Çarşamba

Gidişler hep aynıdır


İnsan sevinçleriyle değil üzüntüleriyle büyürmüş.Hatalarının farkına vardıkça gerçek yaşamı anlarmış.Kabullendim bende, herşeyin farkındayım.Daha olgun daha güçlü ve daha büyümüş hissediyorum kendimi.Gitmeyi de biliyorum artık gidene engel olamamayı da..Hayatı akışına bırakmayıda... Sonrası ise güzellik ...

Yeni kararlar yeni başlangıçlar.Yarın çok sevdiğim sehrim İzmirimden gidiyorum.Kısa süreli bir tatil :) ama ne olursa olsun koca bir bavul hazırlayıp bu sehirden gitmek hep hüzünlendirir beni.Döneceğimi bilirim ama yinede kalbimin burda kalmasına engel olamam.Böyledir benim İzmirle vedalaşmalarım.Bütün senenin ağırlığını burda bırakıp giderim.Gelicem geri ve geldiğimde yüklerimden kurtulmuş yeni başlangıçlarla daha hazır olucam.

Geçen sene ki İzmir vedalaşmamda yazdığım yazı=

"yarın başlıyacak ve tahminim uzun sürecek bir tatil var önümde.Beni, sevdiğim şehrimden İzMiRimden uzun süre ayrı bırakacak bir tatil.İzmir'e dair herşeyi cookk özleyeceğim kesin.Aynı şekılde de özlenmek dileğiyle izmir tarafından ve izmir'e ait olan hersey tarafından !!! bu seferki zor bir ayrılık olacak...Hoşçakal izmir hoşçakal...Eylül ayında görüşmek üzere...sana dair herşeyi yanımda kalbimde götürüyorum..her an her dakika benimlesin...hoşçakal ...yeni bir sezonda yeni başlangıçlarla görüşmek üzere hoşçakal ... "

Bu sefer sadece ben gidicem.Kalbimi ve İzmir'e dair herşeyi burada bırakıcam.Yeni bir sezona kendimden daha emin yeni başlangıçlarla dönücem...Eskiyi bırakmak acı verir insana en azından bana öle.Ara ara patlak verir insan kalbi.Taşar yüreği sığdıramaz olur herşeycikleri.Kalbime sığabilecek herşeyi İzmir'in kucağına bırakıp gidiyorum busefer.Sadece kendimi götürüyorum...Aklımı burda bırakıyorum.Umarım herşey daha güzel olur herkes için herşey için.

Bu gece İzmir'in koynunda son gecem.Gelicem 1ay sonra.Ama olsun bu ayrılık bile hüzünlendiriyor beni :( Evet Yarın bu kız gider ve dönüşte farklı bir ben olarak dönmeyi umut eder.Geldiğimde Sizlerle yeniden tanışmak dileğiyle...

Herşey unutulur,herşey yenilenir...Herkes için ...

15 Haziran 2011 Çarşamba

çok güzelsin sen şarkı

video


Bu şarkı gerçekten çok iyi olmuş ya.Yada ben çok benimsedim bilmiyorum.Ama melodisini sözlerini sıkılmadan dinlerim.Son 3 gündür bilgisayarı her açtığımda mutlaka bu şarkıyı dinliorum.İlginç bir havası var ya.. *-* çok sevdım çok

7 Haziran 2011 Salı

Bil ki

Hayatta ne olursa olsun arkana sadece gülümseyerek bak.
Sen yine yoluna devam et.
Bil ki yaşanacak daha çok güzel zamanların var,
Hayat üzülmeye, gözyaşı dökmeye değmez.
Hayat sadece kurgudan ibarettir
Yaşarsın ve geçer gider...
Ne olursa olsun hiçbirsey hayatı kendine zehretmeye değmez...
Bu dünyaya zaten yalnız geldin ve yalnız gideceksin.
Yine kedin için yaşa,hayat sana güzeldir ancak.
Sen yine yoluna devam et
Bil ki gelecek geçmişten daha güzeldir hep
Ve yolun sonunda güzellik hep seni bekler ...


Şiir yanım tuttu bugün içimden bunları yazmak geçti.Belkide kendime umut olmak için basit telkinler bunlar...