29 Aralık 2010 Çarşamba

❤•●♥ ❤•TaNGo AşkTıR•♥ ❤•●♥



(- Corazón De Oro -)

Tango candır Tango heyecandır Tango hayattır ! Şu valsi dinleyin bikere ya.Bu kadar güzel bir müzik varsa oda tangoda çalan diğer müziklerdir :)

Çevremdeki herkesin şuan benim hakkımda ki tek yorumları "senin hayatın tango olmuş" Evet öyle bunu bende söylüyorum.Çünkü dans ederken mutluyum kendimi müziğin ritmine kaptırıp kaybediyorum resmen.Dans esnasında o 3 dakikada sadece kendim olduğumu hissediyorum belkide.Hayallerimi o küçücük ana sıkıştırmaya çalışıyorum.Zaman kavramım olmuyor.Herşeyi herkesi unutmak istiyorum...Üzüldüğüm mutlu olduğum tüm anılarımı...O an kalbim dansla atıyor ,müzikle ritim kazanıyor.Eğer partnerimin dansını da sevdıysem işte o zaman benden keyiflisi yok.Bitmesin o müzik hiç ,sabaha kadar dans edelim..Dansa aşık olduğum gibi benimle bunları hissederek dans edecek adama da çok kolay aşık olabılırım sanırım.Sımsıkı sarılıp müzik durana kadar sadece ikimizin olduğu bir salon hayal edip küçücük bir dünya kurabilirim...

Şu an dansa sıkı sıkı sarılıyorum sevgiliye sarılırmış gibi.Beni hiç bırakma bari sen terketme der gibi.Seninle mutluyum ben aramıza kimseler girmesin.Onlarda katılsın bize.Aşkımıza ortak olsunlar.

Hiç olmadığım kadar hırslıyım sanırım bu aralar.Daha iyi olmalıyım daha da çok çalısmalıyım.Şu yedi aylık süreçte bu şekılde dans edebiliyorsam (ki yeteri kadar takdir topluyorum) birkaç sene sonra kendimi merak edıyorum :)

Evet Tango benim canım,Tango benim heyecanım,Tango benim sevgilim,Tango benim aşkım,Tango benim hayatım.Tango benim kısacası herşeyim oldu ;) Yada anne ben Tango oldum :)

16 Aralık 2010 Perşembe

oblivion ♥


astor piazzolla-oblivion

Güzel bir akşamda şarabın tadı damağınıza yayılırken size eşlik edebilecek en güzel müzikler Astor Piazzolla ya aittir sanırım.Eğer bu şarkı çalıyorsa işte benim koptugum an gelıyordur :)Bu şarkının ayrı bir büyüsü var bende.Bu parçada benimle müziği hissederek tango yapacak adama dans sonunda aşık olabilirim sanırım ya.Kendimi öyle bir kaptırım ki dans sonuna kadar gözlerım kapalı tek o adamın kokusuyla nefes alır ve en sonunda "işte şu an kollarında ölebilirim" diyebilirim :)Karşıma çıkacak olan hayatımın aşkı lütfen bu şarkıyı bilde gel tamam mı ha bide en azından bu sarkıda benle dans edebılcek kadar tango bılıyor ol lutfen ya. :) bak çok fazla bırsey ıstemıorum.gerçekten :)

12 Aralık 2010 Pazar

yohumm


zardanadam-Kaçacağım

oturup saatlerce ağlayabilirim sanırım.Sizede oluyor mu bilmiyorum ama bazen öle bir an geliyor ki...Boğazıma düğümleniyor herşey.Sıkıldığımı hissediyorum insanlardan.Kaçıp gitmek istiyorum.Tanımadıgım bir yere eşşekten düşmüş karpuz misali pat dıe bır sehrın ortasına ışınlansam ya ben.Herşeyi unutsam yasadıklarımı...Kendımı bıle unutsam zaman kavramım olmasa...

ah bu şarkı ah bende hep aynı etkıyı bırakmak zorundamısın sen.Bak noldu gene içimdeki canavar cıktı herseyı,herkesı terketme ısteğı yine belirdi aklımda.Gerıde tek bır sarkı bırakıp ve tek bır not "kaçıyorum..." Bunu yapıcem bigün vallaha yapıcem yeaaaa.Bavulumu kaptıgım gıbı bır istasyonda bulucam kendımı.Arkamda tek bır sarkı bırakıcam ve tek bir not "ben kactım gezmeye gıdıom ikinci bir emre kadar yohummm arkadas! :)"

10 Aralık 2010 Cuma

gözleri siyah kadın



Gözleri siyah kadın o kadar güzelsin ki
Çok sevdiğim başına yemin ediyorum ben
Koyu bir çiçek gibi gözlerin kapanırken
Bir dakika göğsünün üstünde olsa yerim
Ömrümü bir yudumda ellerinden içerim
Gözleri siyah kadın o kadar güzelsin ki.


NAZIM HİKMET

1 Aralık 2010 Çarşamba

Murphy kanunları

Bu aralar hayatımda murphy kanunları hakim nedense.Ekmeğin reçelli tarafının hep yere denk gelmesı gıbı,güzel gidebilceğini düşündüğüm herseyde götümde patladı bu hafta.

İnsanların hayatımdaki dayatmaları benı benden alıyor.Öle bencilliklerle karsıma cıkıolar ki gercekten küçük dilimi yutuyorum.Sonuncusu erkek arkadsım olmak isteyen bır ınsanın sözleri."Ben senin dansını kaldıramam danscı bırıyle bırlıkte olamam.ya ben ya tango".Sabır çekiyorum içimden sabır.Ulen ben sana diyormuyum ya müzik ya ben diye.Barda gitar çalıp en boktan piyasanın içinde olan insanın bu sekılde karsıma cıkması benı sasırtmadı desem yalan olur.ilişki başında insanlara dayatmalar sunarsanız kaybedersınz.Ya önce bır ınsanları tanıyın onların ılgı alanlarına isteklerıne saygı gösterın sora nabza göre şerbet verin o insan ztn sizi seviyorsa gercekten sızı mutlu etmek için bazı şeylerden vazgecebılecktir..En azından yeri ve zamanı geldıgınde böle birşey yapabilirim ben ;)

Ayrıca bu haftaki midesizliğime ne demeli acaba?Wafflecı Akının bizim dans stüdyosunun sokağına şube açması gayet mantıklı bir davranıştı.Öle ki o sokaktan her geçtiğimde (ki bu genelde hergün oluyor) kendimi o şirin yerin içinde buluyorum.Ama bu geçen gün yaptıgım normal birşey değildi evet bende kabul ediyorum.2tane waffle yiyip üstünede gidip midye yiyor olmam! soraki günlerde yine waffle ve nutellaya dadanmış olmam! tatlı krizlerim ve ruhsal bozukluklarım ! hormonlarım hat safada evet her genc kızın basına gelir dontpanic.3gunsora normale dönücem !

Bu kadar dengesiz olmamım nedeni sadece hormonsal değişimimde degil.Hayatımda ki bazı olayların ters gidiyor olması da etken.Artık öle bir hal aldım ki sadece gülüyorum.Bazen yasadıklarım bana agır gelmıyor degıl.Ama o anlarda kendıme söyledıklerım "kızım nefes alıyorsun seni seven insanlar var herkes olmasada sevdıklerın yanında,senin bu yasadıkların sıradan seyler daha önemlı dertlerı olan ınsanlar var,bu kadar boktan şeyleri önemseme o yuzden" Sanırım kendi kendime yapmış olduğum bu terapi benim etrafa gülümsememi ve umursamaz tavır takınmamı saglıyor.Ne olursa olsun hayat devam ediyor mantığına hakimim artık.Yani sevgili Murphy kanunları beni yıldıramazsın.evet hersey üstüste geldı ve suan hayatı bana zehir edior belkide sevgili murphy sana göre yarın daha kötü bir gün olabilir ama bana göre yarın daha da iyi olacak çünkü hala nefes alıyorum !!!

29 Kasım 2010 Pazartesi

Barcelona Barcelona





Bu filmi defalarca izledim ve hiç sıkılmadan.Film deki mekanlar okadar güzel ki.İlk izlediğimde "Kesinlikle Barcelona'ya gıtmelıyım" dedım.Kendimi cok sıkılcan ve mutsuz hissettiğim zamanlar da özellikle bu filmi izlerim.Burdaki aşk üçgeni hatta dörtgeni beni benden alıyor.Aman ya diyorsun başlarım ilişkine de sanada.Ama sadece tepkim bukadar oluyor çünkü bu ilişki boyutunu ben yaşayamam :) yok anam gelmez bana öle şeyler bozar bizi modundayım.Ama bu filmi her izlediğimde de yüzüme yayılan gülümsemeye de engel olamıyorum.Ve her seferınde Barcelona'ya gitme isteğim daha da artıyor.Evet gitmeliym bu filmin çekildiği yerleri gezmeliyim.Sıcak yaz akşamlarında ispanyol müziğini dinlemeliyim.Sadece gitar sesi olmalı kulaklarımda.Sadece onun tınısı ve elimde şarap kadehi.Yudum yudum müzik eşliğinde içmeliyim şarabımı...



28 Kasım 2010 Pazar

aptal



Sadece yüzüne bakıp "aptalım ben" demek istiyorum.Çünkü bi boka benzemeyen sen için gereğinden fazla düşündüm.Senin umursamazlığını kendime örnek almalıydım ve birebir kopya etmeliydim hayatıma.Ama yok gene aynısını yapamazdım çünkü daha senin kadar piç olmadım !!!

17 Kasım 2010 Çarşamba

bıkmadan



Bir insan arka arkaya bıkmadan saatlerce tek bir şarkıyı dinler mi?Dinler...Hemde öyle bir keyifle dinler ki.Buna kendisi bile şaşar.Dün bütün gece tek dinlediğim şarkı;" Müzeyyen senar=şarkılar seni söyler " Dinledikçe dinleyesim geldi.Nasıl içten sölüyor şarkıyı hissediyor.Müziğin büyüsü zaten tartışılmaz.Bir yerinde diyor ya "en güzel günlerini demek bensiz yaşadın"Ordaki duygu yogunlugu insani alır götürür işte.Gece 1bucuktan sabah 5e kadar nasıl dinlendiğini ozaman anlarsın.
Herşeyin anısı vardır bende aslında.Bu şarkınında vardı.Ama zaman öyle bir geçti ki herşeyi alıp götürdü benden.Bu şarkıyı dinleyınce sadece güzel bir yaz gecesini hatırlıyorum.İzmir sıcagında gecen guzel bır aksam sadece.Dostlarla kurulan güzelim sofra ;)

16 Kasım 2010 Salı

penceredeki manzara

( " http://www.youtube.com/watch?v=VvVX-6zb5N8&feature=share "bu müzik eşliğinde okumanızı tavsıye ederım ;) )

Bu odayı bu pencereyi en çok mevsim geçişlerinde seviyorum.Ödemişteki küçük hayallerimin tek tanığı belkide karşımda duran manzara.Bir ev hayal edin şimdi.Şehrin gürültüsünden uzakta zeytinlik bahçelerinin içinde.O evin içinde de bir oda hayal edin.Penceresi; yemyesil çimlerden oluşan arkasına güzel bozdagın görkemini almış bir zeytinliğe bakan.Ve güzelim tatlı esintilerde rüzgarla ahenk oluşturan bir manzara.Elime nescafemi alıp,en sevdiğim müziklerden bir liste oluşturup (ki bu genelde sadece viola ve piona sesi olur)masamın kenarına hemen penceremin önüne bir sandalyeye otururum.Müziğin büyüsü alır beni götürür.Şu an olduğu gibi masaya oturup bu manzarayı izlerken bana bir anda yazma isteği verdiği gibi.

Bu odaya gelince bütün hayatım gözlerimin önünden geçiyor.Yaşadıklarım, yaşıyor olduklarım ve yaşanılacak olanların hayali...Güzel günlerin hatıraları...Sizede oluyor mu hiç herşeyi bırakıp gitme istegi?.Nedensiz yere sadece başını alıp gitmek :)Şuan bana oldugu gibi.Yanımda sadece bu pencere manzarasını götüresim var sadece bu anı bu müziği..Tanıdık bir yüz olmasın tanıdık bir koku bir eşya.Yeni yepyeni bir yer olsun.Yeni başlangıların olabileceği.
Evet derin bir nefes alıyorum ve müziği içime çekiyorum.Gözlerimi kapatıyorum ve hayal ediyorum.Ordayım güneş ışıklarının sevgili zeytin ağaçlarımı aydınlattığı yerde,çimlerin rüzgarla dans ettiği yerde,buram buram kahve kokusunu çekiyorum,arkama yaslanıyorum.Ve gözlerimi açıp sadece gülümsüyorum :)

Bu ev bu oda bu pencere beni yeniliyor.Beni mutlu ediyor.Kendimi burda güvende hissediyorum sanırım.Burda hayata dönüyorum sanki.Herşeyi geride bırakıyorum tüm iyimserliğim ortaya çıkıverıyor ;)

14 Kasım 2010 Pazar

erkekler

" Evlenilecek erkeklerin çok sıkıcı,eğlenilecek erkeklerin
canımızı yakması,hayallerimizin erkeğinin de eşcinsel çıkması kadar acı bir
şey var mı hayatta? "

çok sevgılı arkadsımdan özlü sözlere devam volume2 ;)

13 Kasım 2010 Cumartesi

güzellik haftam

Bu hafta güzellik haftamdı sanırsam :) okula sıfır makyajla ve herzaman kı gıbı en salaş halimle gıtmeme ragmen mıletten gördugum ılgı benı sasırtmadı desem yalan olur :)kı saclarımıda düzlestırmedım sadece yıkadıktan sora kuruttum.Ve herkestekı tepkı su =bugun sende ayrı bır guzellık var. anladım arkadsım ınsanın dogal halı en guzel halıymiş ;)Evet evet bundan haklı olarak kendıme pay cıkartıyorum.Tesekkurler canlarım iltifatlarınz ıcın ;)
Ve sadece buda degıl.Dans konusunda da guzel seyler duydum bu hafta.Benımle rahat dans ettıgını ,ıyı takıp ettıgımı soyleyenler oldu ve bundan ıyı danscı olucak dıyenler oldu... fln fln..Evet bu hafta benım moral haftammıs sımdı farkettım...

bu hafta kıçımın tavan yaptıgı egomun fazlasıyla tatmın edıldıgı bır hafta oldu :D

10 Kasım 2010 Çarşamba

pardon

"...Pardon pardon bakar mısınız?
Bir yerden tanıyorum ben sizi
Yoksa rüyalarıma gelen siz miydiniz
Gelipte giden bir masal perisi gibiydiniz

Pardon saat kaç acaba
Kolum da kini sorarsanız
Sizi gördü durdu,hayata tutundu
Hadi konusunda sesiniz duyulsun

Pardon pardon bakar mısınız
Ne oluyor anlayamadım ben
Canım yanmaya başladı
Aşık mi ne oluyorum?

Pardon ama anlayamadım hala
Ne olduğuna basmadı kafam
Kaybolmuştum da sizi buldum
Yaşamak lazım
Belkide sizde kendime rastladım

Pardon ama yeniden söyleyeceğim
Gerçekten çok güzelsiniz
Aşkta güzelmiş anlıyorum şimdi
Aşkın öznesine sizi yerleştiriyorum..."

Bu aralar ılgiç bır calısma ıcındeyım.Gecenlerde dınledıgım bır sarkı yuzunden bu sekılde bır arastırmaya basladım kendımce."Pardon" ile ilgili butun sıırlerı bulup okuyorum ve hala da okuyorum.İçlerınden begendıklerımın bazı kısımlarını sızlerle paylasmak ıstedım.paylasmayada devam edıcem.bu sıır cok hosuma gıttı ve bılın ıstedım ;) Hatta bu şarkıyı dinleyerek okuyun ;)" http://fizy.com/#s/1g4i5u "

2 Kasım 2010 Salı

ikea evınızın herseyı :P

‎sevgılı arkadsımdan özlü sözler volum 1 ;)

"hayatımızdaki bazı insanlar İKEA mobilyaları gibidir,katoloğa baktığında kusursuz çarpıcı ve kesinlikle göz alıcı, gidip biraz yaklaştığında normal fakat hala merak uyandıran fahiş bi fiyatta ,merakına yenik düşüp alıp evine getirdiğinde hiç bi yerde katologta durduğu gibi durmayan parçaları en yakın zamanda ellerinde...k...alan ve sana pişmanlığın en güzelini yaşatan..yani İKEA dan mobilya alınmaz ,aksesuar alınır ..."

sevgılı arkadsımdan özlü cevaplar volum 1 ;)

"ikea mı aman allah korusun hem kazık hem de insan herkesle aynı zevki paylaşoyormuş gibi hissediyor.Zira herkesin evinde aynı malalrdan var=)"

24 Ekim 2010 Pazar

sadece

Özledim sadece ... Bilin istedim ...

esinti

İzmir'in tatlı esıntısını sevıyorum ya.Yürüyüş hiç bitmesin istedım eve gidesim gelmedi hiç.Saatlerce yürüsem sanki hiç sıkılmayacakmısım gıbıydım...

16 Ekim 2010 Cumartesi

ani telefon

güzel iyi geceler dileklerıyle uyumak ve sabah anıden calan tlfon sesıyle uyanmak.ve actıgın anda ıse hayatındakı önemlı ınsanlardan bırının tek cümlesinin seni derin bir hüzne boğması."özge yine ..."elinden gelen tek şey sakınleş ve bastan anlat demek oluyo...işte yıne caresız kaldıgım anlardan bırı.sevdıklerıme yardım edememek bu konuda.sadece yanındayım herzamankı gıbı ve gecıcek demek...

1 Ekim 2010 Cuma

yeni bir zaman

Yeni bir zamandayım sanki yeni bir yerde yeni insanlarla.Gittim geldim herseyın yerlı yerınde olmasını bekledım sanırım ama olmadı.Unutmusum hayatın hızlı aktıgını unutmusum ınsanların degısebılecegını..Ama yeni zamana merhaba deyıp ayak uyduruyorum sanırsam ;) yaşamak güzel şey umutlu şey :D

14 Eylül 2010 Salı

aşk dediğin laftır derler

video

Bu şarkıyı dinlemeyi seviyorum.İnsanın içine bir heyecan katıyor.Aşık olasım geliyor ;)

sustum bugun

Offf söleyecek çok lafım var ama hiç yazasım yok nedense bugun...Sadece seçim yapmaktan yoruldum arada kalmaktan yoruldum.Gerçeği ayırt edememekten yoruldum.Darlandım iyice bilin istedim :S

13 Eylül 2010 Pazartesi

umudu kesme yurdundan !

Ne olursa olsun hep mücadeleye açık olun.Asla bana dokunmayan yılan bin yaşasın moduna girmeyin çünkü gün geldiğinde size dokunmayana yılan bütün zehrını akıtıcak işte ozaman sizde bu zehri tadanlar arasında olacaksınz.Elinizi taşın altına koymanın zamanı gelmedi mi artık.Sen yapmazsan ben yapmazsam biz yapmazsak karanlıklar nasıl çıkar aydınlığa !! Bu ülkenin kıymetını bilelim.Sahip çıkalım ! Netten bulduğum çok önce yazılmış olan bır yazıyı sizinle paylaşmak istiyorum...

"Karanlığı görüyor musunuz?

Dalga dalga büyüyen, ışığı boğmaya çalışan; yavaş, ama pervasız adımlarla uğursuz hedefine sinsice ilerleyen karanlığı görüyor musunuz? Vıcık vıcık pisliği ile bugüne ve yarına ipotek koymak isteyen karanlığı...

Görüyorsunuz elbette. Uğursuz seslerini duyuyorsunuz her yerde.

Her gün, tekrar tekrar soruyorum kendime.

“Peki, ne olacak bundan sonra? Nasıl olacak?” Yanıt ODTÜ stadyumundan geliyor.
“Umudu kesme yurdundan!”

Livaneli böyle sesleniyor, stadyumu dolduran yüzlere binlere.

“Nasıl başlarsa fırtına,
öyle diner birden bire.
bir ışık parlar yeniden,
karanlıklar arasından.
umudu kesme yurdundan.”

“Ama,” diyorum,

“Usta böyle demiyor. Diyor ki usta”

“onlar umudun düşmanıdır sevgilim,
akarsuyun,
meyve çağında ağacın,
serpilip gelişen hayatın düşmanı”

Anadolu’ya bakıyorum. Her yerde, çoban ateşleri gibi, kıvılcımlar yanıyor. Ülke bir uçtan diğerine kaynıyor derinden. Herkes susmuş. Herkes karamsar. Herkes ürkek.

Livaneli sesleniyor.

“Şah damarı vurulsa da,
dört bir yandan sarılsa da,
ışık yener karanlığı...
Bak çocukların gözlerine.
Umudu kesme yurdundan.”

ODTÜ stadyumundan yükselen müzik, yayılıyor Ankara’ya, Anadolu’ya...

Bugün dünden daha zor değil. Bugün dünden daha kötü değil. Umut, her toprakta yetişir. Yeter ki dokunsun toprağın bereketli anaç sıcaklığına.

“Yurt” benim. “Ülke” benim. “Vatan” benim.

“UMUT” benim. BEN!

Umudu kesmek yurdumdan, umudu kesmektir kendimden.

Öyleyse inadına varım. Eğer çıkılacaksa bir yola, tıpkı Mustafa Kemal gibi, ölümüne çıkılmalı. Ve eğer ölünecekse vatan için, bağımsız, onurlu bir Türkiye için...

İşte buna varım. Çünkü yaşayamam örümcek karanlığında. Çünkü “umudu kesemem yurdumdan”. "

10 Eylül 2010 Cuma

3gün ara ver

saat 01:35 ve gecenın bu saatınde masamda oturmus pencereden yansıyan silüetime bakıyorum.Gözlerımın ıcıne,yuz hatlarıma,dudagımın kıvrımına...Yüzümde tebessüm arıyorum.Odamın penceresinden dışarıyı seyrediyorum.Şuan çalan selanik türküsü ise ilginç bir his uyandırıyor bende.Hüzünle karışık bir huzur sanki.İnsanın içine işliyor.

subat '07

Uzak kaldık yine ikimiz...değişti herşey...görmek mi daha güzel özlemek mi... bilemedim ben gerçeği...bu örülü duvarlar nezaman yıkılır...aradan neler kimler gelip geçer...başka bir dünyamı bir araya getirir bilinmez...

9 Eylül 2010 Perşembe

masal


Cem adrian-masal

HaYal dünyasına bir adım geride durmak...ve hayatın farkına varıp, gerçeğe yönelmek. çokta zor değilmiş ;)

iyi bayramlar ...

Bugun gözlerımı buruk açtım güne.Bayram artık benım ıcınde çocukluğumda kaldı.Onsuz ilk bayramımdı.Ve fazlasıylada üzücüydü.İlk defa sensız bukadar kendımı yalnız hıssettım.Aslında biz degıl sen bizim herşeyımızmıssın bunu bıkere daha anladık bu sabah.seni özledim ve sanırım hep özleyecegım ...

4 Eylül 2010 Cumartesi

yiğitliğe bok sürdürmeme! gülünç

insanlar ne garip ya vallaha artık guluyorum..."insanın yiğitliğine bok sürdürmediği an en komik anmış !! " hakkettende öle.kendi suskunluklarını adamdan sayıpta dogruyu ögrenmeye calısanlara nasıl guzelde laf atıolar.helal olsun dıor burdan o ınsanları saygıyla alkıslıorum tabı saygı duyulcak bı tarafları kaldıysa

21 Ağustos 2010 Cumartesi

BeNi AnLaTaN

Dün "canım" olan yarın "düşmanım" olmaz benim...Yaşananların hatırı hep saklı kalır Hatırları sorulur selamları hep alınır..."SİLDİKLERİM" vardır bir de ! Onlar yanlışlarım ve pişmanlıklarımdır Adları anılmaz hatırları sorulmaz sadece beddualarımdır...Vicdanla birlikte... "ŞEREF" ararım ben sevdiklerimde;Her zaman doğru değildir elbet seçimlerim... Zaman gelir "ŞEREFSİZLERİ" de severim...Her yerde gözüm kulağım vardır benim "Eksik söylemek yalan söylemek değildir !" mantığındaki Beni değil kendini kandırır yalnızca...Bilmezden gelişlerim aptala yatışlarım Kaybetme korkumdan değil karşımdakilerin yalan söyleme potansiyellerine olan merakımdandır..."inkar" olmaz benim hayatımda... Yaşananı "YAŞANMAMIŞ" saymam Sayanlarıda SAYMAM...Kelimelere sığmaz SAYFALAR SÜRER BENİ ANLATMAKAma ne kadar anlatılırsa anlatılsın; YAŞAYAN BİLİR BENİ... YAŞAMAYAN ANLAMAZ...Ağırdır sevmelerim Her "YÜREK" taşıyamaz... Büyüktür umutlarım Her "OMUZ" kaldıramaz..

(Nazım Hikmet )

17 Ağustos 2010 Salı

izlemede

"Salağa yatışlarım salak olduğumdan değil başkalarının salaklığına olan merakımdandır..."

sustuğuma bakılmasın.elbet herşeyin zamanı gelir.insanlar yaptıklarının üstünü kolay kolay kapatamazlar nasılsa.elbet herşeyi öğrenme sırası gelir.Gerçekler daha fazla saklanmaz elbet duyulur.daha fazla çabalanmasın şimdi zaman itiraf zamanı...

16 Ağustos 2010 Pazartesi

Gerçek hayata hoşgeldiniz

neye kime inanacagımı şaşırdım artık.çevremdeki herkes birşeyler söylüyor.herkes yalan söylüyor.yok mu adam gıbı çıkıp dogruyu itiraf edicek insan.gördüm yokmuş.herkes kendını kurtarmanın peşinde.yalanlar ,ihanetler ,hayalkırıklıkları dizboyu...En güvendiklerim bile benden birşeyler saklar olmuş. cok acı. " GerçeK HaYata HoŞgeLdıNız " yazısı beni karsıladı bugun.beklenen zaman geldi ve gercek yüzler ortaya çıktı.arkadasım dedıklerım sırtımdan vurdu canım dedıklerım canımı aldı...

Ama nedense huzurluyum şuan çunku bugun uzun bir uykudan uyandım uzun bır ihanetten uyandım.Aldanmaymıs yasadıklarım gerceklerı içinden seçemez oldum artık.yasadıklarımn hangısı gercektı hangısı aldanma.herşey bırbırıne gırdı.ama su an tek bildiğim huzurluyum.Artık değmeyen insanlar için içimde hiçbirşey kalmdı ne öfke ne kin ne sevgi nede saygı.Her insan kendini en sonunda belli edermiş.insanın kendısıne saygısı olmadıktan sora ne deseniz boşmuş.bugun yüzüze geldiğim durumda bunu anladım.Ve herkeste neyin ne oldugunu anlayacak sonunda bunu ben sölemeyeceğim.İnsanlar kendılerını bellı edecekler çünkü...Artık üzülmeyeceğim eminim buna.kendimi biliyorum.nekadar güçlü olduğumu biliyorum.Arkadaşlarımın bana olan inancını biliyorum...

15 Ağustos 2010 Pazar

kıyamet

MaSkeler düşüyor...bütün yalanlar ortaya çıkıyor...kıyamet günü yakın canını seven kaçsın.öfke okadr büyük ki kimse kalmıcak herkes herşey yerle bir olucak !!!!

şaşıp kalmak

Sevebilirim,
hem de nasıl,
dile benden ne dilersen,
canımı, gözlerimi

Kızabilirim,
ağzım köpürmez,
ama devenin öfkesi haltetmiş benimkinin yanında,
devenin öfkesi, KiNcİLiĞi DeĞiL.

AnLaYaBiLiRiM
çoğu kere burnumla,
yani en karanlığın, en uzaktakinin bile kokusunu alarak
ve DöĞüŞeBiLiRiM,
doğru bulduğum, haklı bulduğum, güzel bulduğum herşey için, herkes için,
yaşım başım buna engel değil,
ama gel gör ki çoktan unuttum şaşıp kalmayı.
Şaşkınlık, alabildiğine yuvarlak açık ve alabildiğine genç gözleriyle bırakıp gitti beni.
Yazık.
=Nazım hıkmet=

nazım hikmet son noktayı koyar sanırım bu şiiriyle...Beni tam anlamıyla anlatan bir şiir sanırım :D

13 Ağustos 2010 Cuma

devam


"Geçmişe Gülümseyerek Bakıp yoluma Devam ediyorum...Beni seven peşimden gelsin,sevildiğim sürece sevicem artık "

10 Ağustos 2010 Salı

büyümek

çocukken oynadığımız masum oyunlar geride kaldı artık...Şimdilerde daha tehlikeli oyunlar peşindeyiz...büyüyoruz hayatla birlikte bizde değişiyoruz...

21 Temmuz 2010 Çarşamba

sessizlik

Bazen sadece susmak ve izlemek yardımcı olur mu acaba insana..gözünü kapadığı herseyi yenıden algılamasına yol acar mı? hiçbirşey yapmamak..suan bu noktadayım sanırsam.sessiz kalıp izlemek şuan kı tercıhım..yanlış yada dogru bilmiyorum..Düşünüp üzülmektense umursamayıp beklemek..kolay kaçamak ;)

17 Temmuz 2010 Cumartesi

gitmek ...

yarın başlıyacak ve tahminim uzun sürecek bir tatil var önümde.Beni, sevdiğim şehrimden İzMiRimden uzun süre ayrı bırakacak bir tatil.İzmir'e dair herşeyi cookk özleyeceğim kesin.Aynı şekılde de özlenmek dileğiyle izmir tarafından ve izmir'e ait olan hersey tarafından !!! bu seferki zor bir ayrılık olacak...Hoşçakal izmir hoşçakal...Eylül ayında görüşmek üzere...sana dair herşeyi yanımda kalbimde götürüyorum..her an her dakika benimlesin...hoşçakal ...yeni bir sezonda yeni başlangıçlarla görüşmek üzere hoşçakal ...

11 Temmuz 2010 Pazar

HuySuz ve TatLı KaDıN

suan huysuz ve tatlı kadın calıyor..tam senın sarkın dıye bır ses gelıyor arkadan...karsımda yemek yapan bır adam onumde rakım ve calan guzel bır sarkı sanırım guzel bır gun benım ıcın :D ve guzel bır gece :D huzur sadece huzur sevdıgım ınsanın yanında :D mutluyum suan evet mutluyum fazlasıyla ;) ;) ;) güzel izmir sıcagında gecen guzel bır gece :D :D

6 Haziran 2010 Pazar

İzMiR oLmAk


İzmir....Mavinin en güzel yakıştığı şehir...Her durumda imdadıma yetişen,bana bütün sıcaklığıyla kucağnı açan,elimden tutup yeni bir başlangıca adım atmamı sağlayan güzel şehrim.Hayatta her insanın yeni başlangıçları olur,bir önceki sona erince...En güzel en hatırlanası yıllar olan 'Lise Yılları' mı Ödemiş'te geride bırakıp sana geldim.Yeni bir başlangıç için.Hayatıma yön verecek üniversite yıllarımı senin kucağında yaşamaya geldim.Ne kadar şanslıyım ki kısa zamanda alıştık birbirimize.Ah birde şu ayrılıklar olmasa...Senden uzakta nefes almak zor.Nasılda kendini sevdirmissin bana hemencecik.İzmir de yaşayanlar,havasını soluyanlar bilir,hele birde benim gibi izmir aşığı olanlar'' İzMir'i özlemenin'' ne demek olduğunu...
Alsancak'ta dolanırken her sokağının maviye çıkacağını bilmek rahatlatır beni.Hele birde ıssız sokaklarında kaybolduysam sapacağım ilk sokağın Kordon'a çıkacağını bilmek ise mükemmel.Dolanmaktan yorulduğumda ise bilirim ki,en güzel yerin elimizde biralarla çimlerde yapılan sohbetlerdir.Kendimi mutsuz hissettiğimde masmavi sonsuzluğun içine alıverir beni.Karşısındaki bir banka oturup senle yanlızlığın tadını çıkartırım.Bilirim ki anlatacaklarımı büyük bir sabırla dinlersin.En sonunda da dalgalarınla ulasırsın bana.İşte o zaman sen başlarsın bana hikayeni anlatmaya.Dinlerim...Sessizce dinlerim..Kokunu içime çekerim.Bazense kendimi vapura açılan kapıların önünde bulurum.Usulca yerime otururum.Vapur köpükler eşliğinde maviliği yararken,rüzgarın yüzümü okşayıp saçlarımla buluşur.İşte derim İzMirim.Benim mutlu olmam için bir neden aslında...
Birde Alsancak'ın aynadaki öteki tarafı var.Karşıyaka ve Bostanlı.Buraları Alsancak'ın inadına daha sakin.Sahilde oturan kalabalığa inat kendini yalnız bulabiliyorsun.Yaz akşamları dolan sahilinde minderini,gitarını,birasını,okeyini,arkadaslarını,sevgılısını kapıp gelen insanları görebiliyorsun.Arkadaşlarımla hoş sohbetler paylaştığım güzel bir yer Bostanlı...Ha birde senin Bostanlı da bulunan dinlenme tesisi gibi olan kafemsi yeri unutmam imkansız...
BORNOVA...Ayrı bir yerin var bende.Sakinliğimin içinden çıkarıp aldın beni..Hayatımda derinn izler bıraktın...EN büyük hüzünlerim sende gizlidir.Ve mutluluklarım.Bütün duygularımı aynı anda yaşattın bana.Küçük Parkı'nda içindeki minicik insanlarla kalabalık bir ben yarattın.Güzel dostluklar getirdin bana.Kızıl saclımı(zeynep) getirdin bana.Evde oturmaktan sıkıldığımda çıktığım Küçük Park turundaki ilk adresim oldu Zeynep'in evi.Sonrası diğer arkadaşlarımın katılımıyla başlayan İzmirin gece hayatı.Bundan sonraki yaşantıma alkolik olarak devam edersem sırf senın yüzünden.Beni öyle bir hala getirdin ki,belirli aralıklarla damarlarımda alkolün,kulaklarımda ise senin hoş müziklerin dolmadan yapamaz oldum.Eve hep yorgun bir savaşçı olarak döndüm.Ve seni düşünerek uyudum..
Şu kısacık zamanda sende tattığım bu yerler seni vazgeçilmezim yaptı.İçinden bana darıldığını hisseder gibiyim.Haklısın seni tanımak için bu kadar yer yeterli değil.Ama unutma seninle yaşanacak daha çookkk yıllarımız var.Her karışını gezicem senin her yerini ezbere bilicem.Sende keşfedeceğim daha çokk şeyler var çünkü..
Şimdi sona doğru yaklaşırken,bir kez daha sana olan özlemimi dile getiriyorum.Seni özlemenin ne demek olduğunu,seni kalbinde ayrı bir yere koyanlar bilir.Senin havanı solumanın ve ayaklarının seninle buluşmasının ne demek olduğunu bilirler.Çünkü biz İzMir sevenler hemen hemen aynı duyguları paylaşırız.Ve aynı bencillikle sadece bize ait olmanı isteriz..
Aaaaa dur bir dakika...Şimdi senden uzakta olmama rağmen fısıltını duyabiliyorum.Ne diyorsun?Ne yoksa bana evlenme teklifimi ediyorsun?Sende mi bensiz yapamayacaksın.Eeee diğerleri?Seni benim gibi seven insanlar?Hımmmm... demek onlarada aynı yakınlığı gösteriyorsun.Haklısın aslında.Üzemezsin onlarıda,küstüremezsin kendine.Herkesin ayrı bir yeri var sende.Demek bu evlilik teklifi sana bağlılıgımın bir simgesi olacak.Sana vereceğim sözün ilk halkası..Hımmm.. düşündüm düşündüm tamam.. EVET İzmir evet..Seninle evlenirim..Sonsuza kadar seninle yasşayabilirim....Bir arkadaşın dediği gibi şarap tadında ki melekler rıhtımı izmirim artık ben sen oldum..Ben izmir oldum...


NOT:Eğer bu yazdıklarım yüzünüzde küçükte olsa bir tebessüm oluşturduysa ne mutlu bana.Demek ki hala yazdıklarımla insanları etkileyebiliyorum.Evet eğer sizde bir İzmir sever iseniz bu söze sadık kalın ve aranızdaki özel bağla İzmir ile evlenin..İzmir ile birlikte yaşayacağınız günlerin mutlu geçmesi dileğiyle....

uzun zaman önce İzmir'e duyduğum özlemden dolayı yazılan küçük bir yazı...