13 Kasım 2010 Cumartesi

güzellik haftam

Bu hafta güzellik haftamdı sanırsam :) okula sıfır makyajla ve herzaman kı gıbı en salaş halimle gıtmeme ragmen mıletten gördugum ılgı benı sasırtmadı desem yalan olur :)kı saclarımıda düzlestırmedım sadece yıkadıktan sora kuruttum.Ve herkestekı tepkı su =bugun sende ayrı bır guzellık var. anladım arkadsım ınsanın dogal halı en guzel halıymiş ;)Evet evet bundan haklı olarak kendıme pay cıkartıyorum.Tesekkurler canlarım iltifatlarınz ıcın ;)
Ve sadece buda degıl.Dans konusunda da guzel seyler duydum bu hafta.Benımle rahat dans ettıgını ,ıyı takıp ettıgımı soyleyenler oldu ve bundan ıyı danscı olucak dıyenler oldu... fln fln..Evet bu hafta benım moral haftammıs sımdı farkettım...

bu hafta kıçımın tavan yaptıgı egomun fazlasıyla tatmın edıldıgı bır hafta oldu :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder