10 Kasım 2010 Çarşamba

pardon

"...Pardon pardon bakar mısınız?
Bir yerden tanıyorum ben sizi
Yoksa rüyalarıma gelen siz miydiniz
Gelipte giden bir masal perisi gibiydiniz

Pardon saat kaç acaba
Kolum da kini sorarsanız
Sizi gördü durdu,hayata tutundu
Hadi konusunda sesiniz duyulsun

Pardon pardon bakar mısınız
Ne oluyor anlayamadım ben
Canım yanmaya başladı
Aşık mi ne oluyorum?

Pardon ama anlayamadım hala
Ne olduğuna basmadı kafam
Kaybolmuştum da sizi buldum
Yaşamak lazım
Belkide sizde kendime rastladım

Pardon ama yeniden söyleyeceğim
Gerçekten çok güzelsiniz
Aşkta güzelmiş anlıyorum şimdi
Aşkın öznesine sizi yerleştiriyorum..."

Bu aralar ılgiç bır calısma ıcındeyım.Gecenlerde dınledıgım bır sarkı yuzunden bu sekılde bır arastırmaya basladım kendımce."Pardon" ile ilgili butun sıırlerı bulup okuyorum ve hala da okuyorum.İçlerınden begendıklerımın bazı kısımlarını sızlerle paylasmak ıstedım.paylasmayada devam edıcem.bu sıır cok hosuma gıttı ve bılın ıstedım ;) Hatta bu şarkıyı dinleyerek okuyun ;)" http://fizy.com/#s/1g4i5u "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder