29 Kasım 2010 Pazartesi

Barcelona Barcelona





Bu filmi defalarca izledim ve hiç sıkılmadan.Film deki mekanlar okadar güzel ki.İlk izlediğimde "Kesinlikle Barcelona'ya gıtmelıyım" dedım.Kendimi cok sıkılcan ve mutsuz hissettiğim zamanlar da özellikle bu filmi izlerim.Burdaki aşk üçgeni hatta dörtgeni beni benden alıyor.Aman ya diyorsun başlarım ilişkine de sanada.Ama sadece tepkim bukadar oluyor çünkü bu ilişki boyutunu ben yaşayamam :) yok anam gelmez bana öle şeyler bozar bizi modundayım.Ama bu filmi her izlediğimde de yüzüme yayılan gülümsemeye de engel olamıyorum.Ve her seferınde Barcelona'ya gitme isteğim daha da artıyor.Evet gitmeliym bu filmin çekildiği yerleri gezmeliyim.Sıcak yaz akşamlarında ispanyol müziğini dinlemeliyim.Sadece gitar sesi olmalı kulaklarımda.Sadece onun tınısı ve elimde şarap kadehi.Yudum yudum müzik eşliğinde içmeliyim şarabımı...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder