1 Aralık 2010 Çarşamba

Murphy kanunları

Bu aralar hayatımda murphy kanunları hakim nedense.Ekmeğin reçelli tarafının hep yere denk gelmesı gıbı,güzel gidebilceğini düşündüğüm herseyde götümde patladı bu hafta.

İnsanların hayatımdaki dayatmaları benı benden alıyor.Öle bencilliklerle karsıma cıkıolar ki gercekten küçük dilimi yutuyorum.Sonuncusu erkek arkadsım olmak isteyen bır ınsanın sözleri."Ben senin dansını kaldıramam danscı bırıyle bırlıkte olamam.ya ben ya tango".Sabır çekiyorum içimden sabır.Ulen ben sana diyormuyum ya müzik ya ben diye.Barda gitar çalıp en boktan piyasanın içinde olan insanın bu sekılde karsıma cıkması benı sasırtmadı desem yalan olur.ilişki başında insanlara dayatmalar sunarsanız kaybedersınz.Ya önce bır ınsanları tanıyın onların ılgı alanlarına isteklerıne saygı gösterın sora nabza göre şerbet verin o insan ztn sizi seviyorsa gercekten sızı mutlu etmek için bazı şeylerden vazgecebılecktir..En azından yeri ve zamanı geldıgınde böle birşey yapabilirim ben ;)

Ayrıca bu haftaki midesizliğime ne demeli acaba?Wafflecı Akının bizim dans stüdyosunun sokağına şube açması gayet mantıklı bir davranıştı.Öle ki o sokaktan her geçtiğimde (ki bu genelde hergün oluyor) kendimi o şirin yerin içinde buluyorum.Ama bu geçen gün yaptıgım normal birşey değildi evet bende kabul ediyorum.2tane waffle yiyip üstünede gidip midye yiyor olmam! soraki günlerde yine waffle ve nutellaya dadanmış olmam! tatlı krizlerim ve ruhsal bozukluklarım ! hormonlarım hat safada evet her genc kızın basına gelir dontpanic.3gunsora normale dönücem !

Bu kadar dengesiz olmamım nedeni sadece hormonsal değişimimde degil.Hayatımda ki bazı olayların ters gidiyor olması da etken.Artık öle bir hal aldım ki sadece gülüyorum.Bazen yasadıklarım bana agır gelmıyor degıl.Ama o anlarda kendıme söyledıklerım "kızım nefes alıyorsun seni seven insanlar var herkes olmasada sevdıklerın yanında,senin bu yasadıkların sıradan seyler daha önemlı dertlerı olan ınsanlar var,bu kadar boktan şeyleri önemseme o yuzden" Sanırım kendi kendime yapmış olduğum bu terapi benim etrafa gülümsememi ve umursamaz tavır takınmamı saglıyor.Ne olursa olsun hayat devam ediyor mantığına hakimim artık.Yani sevgili Murphy kanunları beni yıldıramazsın.evet hersey üstüste geldı ve suan hayatı bana zehir edior belkide sevgili murphy sana göre yarın daha kötü bir gün olabilir ama bana göre yarın daha da iyi olacak çünkü hala nefes alıyorum !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder