12 Aralık 2010 Pazar

yohumm


zardanadam-Kaçacağım

oturup saatlerce ağlayabilirim sanırım.Sizede oluyor mu bilmiyorum ama bazen öle bir an geliyor ki...Boğazıma düğümleniyor herşey.Sıkıldığımı hissediyorum insanlardan.Kaçıp gitmek istiyorum.Tanımadıgım bir yere eşşekten düşmüş karpuz misali pat dıe bır sehrın ortasına ışınlansam ya ben.Herşeyi unutsam yasadıklarımı...Kendımı bıle unutsam zaman kavramım olmasa...

ah bu şarkı ah bende hep aynı etkıyı bırakmak zorundamısın sen.Bak noldu gene içimdeki canavar cıktı herseyı,herkesı terketme ısteğı yine belirdi aklımda.Gerıde tek bır sarkı bırakıp ve tek bır not "kaçıyorum..." Bunu yapıcem bigün vallaha yapıcem yeaaaa.Bavulumu kaptıgım gıbı bır istasyonda bulucam kendımı.Arkamda tek bır sarkı bırakıcam ve tek bir not "ben kactım gezmeye gıdıom ikinci bir emre kadar yohummm arkadas! :)"

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder