29 Aralık 2010 Çarşamba

❤•●♥ ❤•TaNGo AşkTıR•♥ ❤•●♥



(- Corazón De Oro -)

Tango candır Tango heyecandır Tango hayattır ! Şu valsi dinleyin bikere ya.Bu kadar güzel bir müzik varsa oda tangoda çalan diğer müziklerdir :)

Çevremdeki herkesin şuan benim hakkımda ki tek yorumları "senin hayatın tango olmuş" Evet öyle bunu bende söylüyorum.Çünkü dans ederken mutluyum kendimi müziğin ritmine kaptırıp kaybediyorum resmen.Dans esnasında o 3 dakikada sadece kendim olduğumu hissediyorum belkide.Hayallerimi o küçücük ana sıkıştırmaya çalışıyorum.Zaman kavramım olmuyor.Herşeyi herkesi unutmak istiyorum...Üzüldüğüm mutlu olduğum tüm anılarımı...O an kalbim dansla atıyor ,müzikle ritim kazanıyor.Eğer partnerimin dansını da sevdıysem işte o zaman benden keyiflisi yok.Bitmesin o müzik hiç ,sabaha kadar dans edelim..Dansa aşık olduğum gibi benimle bunları hissederek dans edecek adama da çok kolay aşık olabılırım sanırım.Sımsıkı sarılıp müzik durana kadar sadece ikimizin olduğu bir salon hayal edip küçücük bir dünya kurabilirim...

Şu an dansa sıkı sıkı sarılıyorum sevgiliye sarılırmış gibi.Beni hiç bırakma bari sen terketme der gibi.Seninle mutluyum ben aramıza kimseler girmesin.Onlarda katılsın bize.Aşkımıza ortak olsunlar.

Hiç olmadığım kadar hırslıyım sanırım bu aralar.Daha iyi olmalıyım daha da çok çalısmalıyım.Şu yedi aylık süreçte bu şekılde dans edebiliyorsam (ki yeteri kadar takdir topluyorum) birkaç sene sonra kendimi merak edıyorum :)

Evet Tango benim canım,Tango benim heyecanım,Tango benim sevgilim,Tango benim aşkım,Tango benim hayatım.Tango benim kısacası herşeyim oldu ;) Yada anne ben Tango oldum :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder