16 Ağustos 2010 Pazartesi

Gerçek hayata hoşgeldiniz

neye kime inanacagımı şaşırdım artık.çevremdeki herkes birşeyler söylüyor.herkes yalan söylüyor.yok mu adam gıbı çıkıp dogruyu itiraf edicek insan.gördüm yokmuş.herkes kendını kurtarmanın peşinde.yalanlar ,ihanetler ,hayalkırıklıkları dizboyu...En güvendiklerim bile benden birşeyler saklar olmuş. cok acı. " GerçeK HaYata HoŞgeLdıNız " yazısı beni karsıladı bugun.beklenen zaman geldi ve gercek yüzler ortaya çıktı.arkadasım dedıklerım sırtımdan vurdu canım dedıklerım canımı aldı...

Ama nedense huzurluyum şuan çunku bugun uzun bir uykudan uyandım uzun bır ihanetten uyandım.Aldanmaymıs yasadıklarım gerceklerı içinden seçemez oldum artık.yasadıklarımn hangısı gercektı hangısı aldanma.herşey bırbırıne gırdı.ama su an tek bildiğim huzurluyum.Artık değmeyen insanlar için içimde hiçbirşey kalmdı ne öfke ne kin ne sevgi nede saygı.Her insan kendini en sonunda belli edermiş.insanın kendısıne saygısı olmadıktan sora ne deseniz boşmuş.bugun yüzüze geldiğim durumda bunu anladım.Ve herkeste neyin ne oldugunu anlayacak sonunda bunu ben sölemeyeceğim.İnsanlar kendılerını bellı edecekler çünkü...Artık üzülmeyeceğim eminim buna.kendimi biliyorum.nekadar güçlü olduğumu biliyorum.Arkadaşlarımın bana olan inancını biliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder