21 Ocak 2011 Cuma

nefret

Bu gece bu bilgisayarın başına bütün nefretimi kusmak için geçtim...Sana,ona,size,onlara olan nefretımı kendime olan nefretimi !! kısacası herkese bir lafım var bu gece.

İnsanların nasıl alçalabildiğini ,nasıl karakter değiştirebildiklerini ,nasıl çıkarları doğrultusunda davrandıklarını gördüm...

Canım hala yanıyor geçti desemde her gördüğümde aptallığımı birkere daha kendi yüzüme vuruyorum.Sinirim geçmiyor çünkü! Sadece söyleyemedıklerımın ağırlığı var yüreğimde.Yüzüne çarpa çarpa sen piçsin hayatımda tanıdığım en aşalık insansın diyemediğim için kızınım.Pişkinliğinin bu kadar hat safada olmasına sinirliyim.Hayatımı bok etme hakkını kendinde bulduğu için kızgınım.Haketmediğim şeyleri bana yaşattığı için kızgınım.Suskunluğumun üstüne yüzsüz davranışlarına kızgınım!!! Aslında en çok kendime kızgınım ya. Dilerim ki benim içimdeki öfke tamamen geçene kadar mutlu olma... Dilerim ki ...

Arkadaş dediğin insanların da nasıl içten pazarlıkçı olduğunu gördüm.Canım diyebilecegın insanların aslında nasılda duruma göre hal ve tavır değiştirdiklerine şahit oldum.Başkalarının arkasından konuşupta demedik laf bırakmayıpta , yüzlerine karşı gülüp ve daha soraları da canım cicim muhabeti yaptıklarını gördüm.Küçük dilimi yutmaya yetecek kadar karektersızlıklerıne denk geldim...

Rezil edilmeye müsait o kadar çok insan var ki etrafımda! ve söylenecek daha cok sözüm var ! Ama artık uğraşmaya değmez.Sizin için konuşmaya kafa yormaya değmez. Artık hepinizden uzak duruyorum.Hakettiğiniz değeri de çok güzel bulucaksınz bende eminim buna

Seni Tanıdığım güne lanet olsun !!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder